fredag 17 februari 2012

God morgon Gefle

Vad hände med min sovmorgon egentligen?! Jag väcktes 7.10 av att jag får ett sms, kanske från Malin tänkte jag och tvingade mig upp ur sängen. Då kan ni ju förstå min förtjusning när jag upptäcker att det inte alls är från Malin utan från jäkla CSN! Bra start på morgonen... och inte ville det något vettigt heller, de talade i princip om sånt jag redan visste. Jaja nu fick jag komma igång tidigt iaf så det var ju bra. I dag blir det en sån där fullproppad dag. Jag tänkte att jag skulle hinna ut på en promenix för det ser ut att bli en riktig fin dag, så jag tänkte skutta runt ute och sjunga walking in a winterwonderland eller nått :P Sen måste jag plugga och så tänkte jag vara duktig och städa. Vilket tråkigt inlägg det här blev känner jag nu, bara radar upp allt tråkigt jag ska göra idag! Fast i kväll är vi bort bjudna på middag så det ska ju bli kul, och imorron blir det festligheter på Lilla Centralis :P Kanske borde gå och sätta på lite kaffe så jag får igång mina små grå, och så att detta tråkiga inlägg tar slut någon gång!

All we have to decide is what to do with the time that is given to us

1 kommentar:

Marie sa...

Hej sötnos