fredag 3 februari 2012

Framtiden är här!

Kan ni komma ihåg när ni satt vi en dator första gången? Eller när man skulle koppla upp sig med modem? Den där härliga pipande och krashande lilla truddelutten som den gav ifrån sig  varje gång man skulle ut på inernet! Jag minns att en av de roligaste sakerna med vår första dator var skärmsläckaren. Vi hade en med en strandsattgubbe som knallade om kring och så råkade han ut för massa olika saker, ja herregud det var tider! Och nu sitter jag och bloggar från min mobil, vem hade kunnat trott det för 10-15 år sedan?
Teknikframsteg eller inte moder natur gör som hon vill och just nu har hon bestämt sig för snöstorm! Ta det lungt alla där ute vare sig ni är mitt uppe i vargavintern eller den tropiska djungeln!

Kom ihåg att gul snö ska man inte äta!



1 kommentar:

Marie sa...

stenHej sötnos jag håller med dej tänk vad mycket det hänt på relativt kort tid.Eran genaration har upplevt många teknik prylar.Väntar på bosse nu sen ska vi ut med puddingen han är hos farfar o sätter upp tvn på väggen kram