lördag 4 februari 2012

Gnistrande lördag!

Vackra underbara Sverige! Gävle var nästan lite malligt i dag med sin kritvita snö och skimmrande sol. Inte ens de 14minus graderna kunde hindra mig från att bege mig ut på en vinterpromenad. Det vara bara att dra på täckbrallor, vinterkängor och toppluva och bege sig ut! Några bilder försökte jag också få till med min mobil men det gick väl så där :P Det enda jag saknade i dag var en is man kunde gå på och en termos varm choklad, det hade varit pricken över i!



Glädje är att se livet genom en solstråle! -Carmen Sylva





1 kommentar:

Marie sa...

Hej hjärtat jätte fina bilder.Ska det vara vinter så får det gärna vara så.nu är det snart sov dax här,lite resfeber också men det är mest för att man funderar på att allt ska funka hemma .Det var ju inte i går precis som vi åkte utan barn :)Det är klart allt kommer funka bra med så fina hjälpredor.Den känslan kommer i morgon när vi checkat in.Kram o godnatt hörs när vi är framme