torsdag 5 april 2012

Frisk luft i massor!

Nu sitter jag i soliga Ockelbo, har precis ätit lunch och tänkte ta tillfället i akt att komponera ett litet inlägg för jag upptäckte att det gått väldigt lång tid sen sist. Jag kan bara skylla på att jag haft tenta, och efter det ren och skär lathet! Den här veckan har vi varit ute nästan varje dag och man blir på nått konstigt vis väldigt trött av för mycket frisk luft. När jag kommit hem har man inte orkat så mycket mer än att laga mat och möjligtvis ta hand om tvätten. Sen har jag satt mig på soffan och inte kommit därifrån förren det var läggdags. Men jag klagar absolut inte! Vi har det jätte kul här i prins Daniel land och klättrar och beskär äppelträd efter äppelträd, dagarna bara flyger förbi. Imorron blir det däremot avgång mot Östhammar och det ska bli ganska skönt med lite lång ledigt så jag får vila min ljumske lite (som jag för övrigt sträckte för någon vecka sen när jag och Ludde skulle skutta ut till köket, och ja, jag börjar bli gammal!)

Innan jag avslutar ska jag bara tillägga att jag införskaffat en tidig födelsedagspresent, en system kamera! Jag har bara inte lekt så mycket med den ännu och min dator verkar inte vilja vara kompis med den heller. Fina bilder ( jämfört med min mobil kamera) kan utlovas inom en snar framtid!

Nej nu ska vi ut i trädgården igen, så jag tackar för mig, ska försöka skriva efter påsk igen.

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Inga kommentarer: