fredag 13 april 2012

Fredagen den 13

Läskigt värre, blir det en oturs dag i dag eller?Kommer Hans Martin att hemsöka mig eller kommer Blommen posta sina jympa brallor till Malin? Den som lever får se.

Jag vet att jag är urusel på att skriva här vilket jag antar att mina (få) trogna läsare visste redan från början. Tyvärr kommer inte detta heller bli något långt inspirerande inlägg, för jag har egentligen fullt upp med att söka sommarjobb och att jaga dammråttor i lägenheten. Men jag tänkte bara meddela att jag lyckats koppla in min fin fina kamera till den bärbara datorn! Så håll tummarna för lite fint väder och några morsoma objekt att fota så kan ni nog förvänta er en liten paparazzia som springer runt i Gävle inom en snar framtid.
Jag slänger upp några bilder på några blommor ( förvånade?!!) i väntan på nått bättre.

Nu måste jag få nått gjort innan Hem till gården börjar :p

Ha det fint alla,och HEJA BRYNÄS, imorron smäller det igen!




Inga kommentarer: