fredag 6 mars 2009

Shobre!

Oj vad länge sen det var jag skrev, fyyyy på mig :P

Vad har det hänt för kul sen sist då? Ja lill freddan var på besök hos oss under sportlovet, vi var och kollade på brynäs som spöade Södertälje (synd att det inte gick lika bra igår....) och vi hängde på Waynes coffee och käkade smarrig kladdkaka :P Sen har det väl rullat på som vanligt, fast jag hade en lite sleepover hos Njurling också. Vi kollade på I am legend (bra film!) och moffade i oss bakad potatis och cheescrunchers ( inte samtidigt dock :P ). Sen låg vi vakna liiite för länge och pratade en massa fast jag skulle upp tidigt och skriva tenta. Men vad då, kompis snack is wayyy more important than a tenta! :P Idag fick jag tillbaka den och jag var godkänd så det var definitivt värt att vara lite trött när man skrev den!

Annars har det väl inte hänt så mycket, har varit sjuk den här veckan så man har ju inte fått så mycket gjort....
Vad händer i helgen då? Jo just nu sitter jag hemma på gökgatan och knapprar på tangentbordet, imorgon ska vi på mina kusin barn Naima och Villes dop, sen spelar Fredrik match imorgon kväll så då ska man väl dit och kolla. Som avrundning på kvällen kommer farbror Ola över på middag. Fullspäckad lördag med andra ord! Söndag blir väl lite lugnare, ska försöka hinna träffa mormor och morfar lite innan de drar till Spanien ( jag är inte alls avundsjuk!)

Nästa vecka har jag VFU, vilket innebär att jag stannar kvar i Östhammar hela veckan. Om min kära indian vän, Jenny Penny har tid ska jag väl försöka hinna med att träffa henne nått! Sara däremot har inget val, henne tänker jag tvinga mig på :P

Nu ska jag nog åka med mamma ner till stan, vi ska hämta upp dop presenterna.

Carpe diem hälsar snaksen!

Fin fina dop presenter!

Inga kommentarer: