lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

14 februari idag då. Inte en så rolig dag för dem som inte har någon att fira den med, så jag ska väl skatta mig lycklig. Inte för att vi ska göra sån stor grej av det, men det är ju alltid trevligt att få en anledning till att få gå ut och käka :)

Igår var jag på klassfest, jag hade jätte kul, men jag kände mig kanske lite för nykter under vissa tillfällen, men istället så mår man ju prima idag :P Däremot fryser jag fortfarande sen min nattliga promenad hem från bussen (och till bussen, eftersom jag hade kollat fel på när den skulle gå så jag fick vänta på den i över en halv timme) när jag kom hem kollade jag hur många grader det var ute... -10,9! fyyy fan inte undra på om man fryser som skjutton när man har strumpbyxor på sig.

Oh by the way har jag och Njurling bokat biljetter till Mando diao, 25 april i Stockholm. Det ska bli skit kul och jag längtar såååå!! :P

Nej kära vänner nu ska jag gå och lira lite x-box med Fredco, guitar hero kanske?!
Happy Valentines day!!

Låt jag har på hjärnan (och som Fredrik och jag kör allsnång till) All american rejects- Gives you hell. Lyssna på den vett ja!


Mina pojkar

Inga kommentarer: