söndag 8 februari 2009

Söndag=snödag

Hej hallå!
Vad jag är dålig på att hålla min blogg updaterad!
Här kommer iaf en kort sammanfattning

  • Var ut med Micke och grabbarna ( Haglund och Nalle) för några helger sedan. Mycket skratt och (lite för mycket) dricka. Vi var på Heartbreak och fick se Rock Robin från idol.... cooooolt ( eller inte ;P)

  • Jag och Micke var en sväng till Östhammar

  • Förra helgen var vi på inflyttningsfest hos Johan, och jag lyckades få vinna en gång på singstar, men det lät nog inte vacker :P

  • Sen har jag pluggat massor, haft en hemtenta denna vecka som faktiskt gick galant!

  • Igår var jag Micke, Mackan, Johanna och Marilinn ut och bowlade. Jag kom näst sist vilket var bra för att vara mig :P Sen var vi ut till Valbo, käkad smarrig lasagne och fikade. Sen bar det av till en kall hockey hall för att kolla när Markus spelade. Det var jätte kul om man bortser från några packade medelåldersmän som satt bakom Marilinn och Johanna och skrek och busvisslade. Mina tår var heller inte så glada efter matchen, de var stelfrusna men det är ju inget ovanligt, de är kalla nu med :P Efter matchen bar det av in till stan igen, ett snabbt ombyte och sen gick jag micke markus och johanna ut och käkade på restaurang Mezopotamya . Så god mat!!! Grillat mitt i vintern, goood stuff!
Nu har Mikael och jag varit ut och promenart, massor av snö var det! Lite kallt om kinderna, och saknade lite sol, men annars var det härligt!

skriv gärna en kommentar så blir jag en gladis!

Ciao bella!


Someone like you
And all you know and how you speak
Countless lovers undercover of the street





Saaben ser lite frusen ut

Stor snövall :P

Micke med hemköpskassen i högst hugg

Inga kommentarer: