tisdag 10 februari 2009

Saaben is alive!!

Tjolahopp!
Pust och stöööön. Jag skulle ut och handla idag, och som sagt har det snöat rätt mycket här de senaste dagarna, så jag fick i princip gräva fram lilla saaben. 40 svettiga minuter senare kunde jag börna iväg till affären!

Annars har det väl inte hänt så mycket idag, ska väl ta och plugga lite eftersom jag har seminarium i morgon, så jag har väl inget val.... Pratat med lill mallan också och lekt doktor phil :P Jag kan ju inte låta bli att ringa upp när man får ett sms där det står kan du slå en jätte snabb pling, prata i 3sek bara! Fast det blev nog lite mer än 3sek så nu får vi väl en fin telefon räkning igen, men men det var roligt att prata med lill fisen. Blondie har jag inte hört av sen i söndags så man ska kanske skicka iväg ett textmessage till henne imorgon och se hur läget är.

Nej gott folk nu skriker mina böcker på mig så det är väl lika bra att ta itu med dem....

Snakes på er!

Det var bara lite snö på bilen....

Inga kommentarer: