torsdag 19 mars 2009

Vår!!!

Så härligt väder! Jag var på super bra humör igår, bara för att jag fick sitta i solen en stund på rasten i skolan! Jag kollar ut genom fönstret just nu och det ser ut att bli en fin dag igen!

Jag har haft det ganska fullt upp i den senaste vecka, jag lyckades få nån otrevlig bakterie eller nått virus under min vfu så i torsdags kräktes jag och fick gå hem tidigare. I fredags gick det över till att jag kände mig lite febrig till och från, men jag tog mig hem till Gävle och blev lite piggare på kvällen. På lördagen hade jag fått lite halsont och mådde väl ändå rätt ok så party blev det! Alla kunde tyvärr inte komma, men kul hade vi! När jag vaknade i söndags däremot var min näsa super snorig! Men nu hoppas jag och tror att jag ska vara fri från alla bacillusker, lite sol botar det mesta :P

Nu ska jag ta och försöka söka lite sommarjobb, får jag inget blir det allt till att plugga på sommarlovet :(

Ut i solen och njut, everybody!!


Poor Mikael, he's trapped :P



Här är det enda kortet från i lördags där det inte finns någon ölburk, ful min eller bunny ears med i bild :)




Inga kommentarer: