lördag 28 mars 2009

HATAR snöblask!

Just när man började få upp hoppet om att det skulle bli vår blir det snöstorm istället... jaja det är väl samma visa varje år, men det är ju inte kul för det....
Har varit en jobbig vecka som nu bara kan bli bättre!

Igår var jag, Micke och Tommie ut och spelade biljard och lite dart. Det första gången jag spelade biljard och jag hade skit kul, även om det inte gick så värst bra, men eventuellt blir det en sväng till biljardbordet i kväll igen :P

Vilket tråkigt inlägg detta blev..... men det har ju varit en rätt tråkig vecka så jag har inte så mycket mer att skriva.

Skickar lite snö och pussar till Mallan om hon läser det här och hoppas du får Harrys brev snart :P

What's this? A ranger caught of his gard?





Det här längtar jag efter just nu!!



Brallan och ja', vi har det så bra!

Inga kommentarer: