måndag 1 december 2008

Måndag...

.... trögaste dagen på hela veckan! Fast idag har jag och mamma fått ganska mycket gjort. Vi har äntligen lyckats posta iväg ett paket till Australien så nu kan vi bara hålla tummarna för att det kommer fram! Sen var vi och köpte några julklappar som jag också slagit in. Nu på kvällen har jag lyckats plugga lite fast det känns som jag har ett ton snor i huvudet. Vi var också tvungna att fira med lite chokladmousse och persikor eftersom jag och Micke fick veta idag att vi fick lägenheten vi var och kollade på i helgen!!! Nya tapeter skulle vi också få både i sovrummet och vardagsrummet, ska nog skriva på kontraktet i helgen så då blir jag officiellt Gävlebo, läskigt och roligt! :P

Nej nu ska jag försöka göra lite mer nytta innan jag kryper till sängs,
Oyasumi nasai

Ludde busar i snön som snart har smält bort :(

Inga kommentarer: