tisdag 23 december 2008

God Jul!

Så sitter man här då, dagen före julafton.. inte så mycket julstämning men det kanske kommer i kväll för då blir det julklappspel med mickes familj. Lite snö har vi faktiskt här ( i Valbo alltså) och det var ganska kallt idag så det är ju alltid nått. Det blir ett lite kort inlägg det här och om jag känner mig själv rätt kommer det dröja innan nästa kommer. För som sagt imorgon är det julafton, den 26 firar vi 5års dag, den 27 flyttar vi och sen är det ju nästan nyår. Det är något jag ser framemot, min favvo Njurling ska eventuellt stanna kvar i Gävle efter att ha hjälpt till med flytten och på självaste nyårsafton ser det ut som vi är bjudna på två fester. Kalas!
Anyway, återkommer väl om några dagar, förhoppningsvis med lite fina julbilder.

En riktigt GOD JUL till alla mina kära, vare sig de befinner sig i Australien eller Sverige,
LOVE YOU!

Inga kommentarer: