tisdag 16 december 2008

Full fart

Hoppsan hejsan! Det var visst ett bra tag sen jag skrev här, kan inte skylla på så mycket annat än att dagarna inte riktigt räcker till. Så här i juletider är det många som stressar upp sig, men jag älskar julen och jag tycker att det bästa som finns är att handla och slå in klappar, så det är redan klart! Jag har gjort ischoklad med Fredrik, satt ihop pepparkakshus med mamma och börjat julpynta. Med andra ord gjort allt för att slippa mitt stora stress moment.... skolarbete. Det känns som det är det sista jag vill göra nu! Jag vill ha det julmysigt och planera inför min och Mickes 5års dag (26/12) och som om inte det räcker flyttar vi snart, 10 dagar kvar! Suck och stön be en bön... eller nått i den stilen.
Jaja är iaf inne på min sista vfu vecka nu! Tänk att fem veckor gått så fort! Kul har jag haft det och mycket har jag lärt mig, så nu ser jag verkligen fram emot att läsa mer pedagogik för yngre barn.

Nej mina kära vänner, nu ska jag gå och dricka te (earl grey cream, rekommenderas!) och äta mammas hemmagjorda skorpor med min favorit bror!

Massor med kärlek (speciellt till Malin och Sara, saknar er!)
Therese

Snart flyttar jag till bockens stad!
Undrar om han brinner i år?

Inga kommentarer: