onsdag 5 november 2008

Scotty doesn't know...

...that Fiona and me do it in my van every Sunday. She tells him she's in church....
Ni vet hur det är att ha en låt på hjärnan? Sara och jag kollade på Eurotrip så nu har Scotty doesn't know präntats fast i min hjärna. Bättre det en Britney Spears Womanizer som har spelats oavbrutet i mitt huvud de senaste dagarna, HATAR den låten!
Jag och Sara såg en till film igår, vi var på bio och kollade in Låt den rätte komma in. Ganska mysko svensk vampyr film, fast jag tyckte ändå den var bra, jag gillar filmer som är lite annorlunda och det är skönt att inte alltid titta på amerikanskt massproducerat hollywood tjafs. Nu när jag tänker efter har det blivit mycket spansk film på sistonde, innan Malin och Sara drog hann vi kolla på Barnhemmet (El Orfanato) och för någon vecka sedan kollade jag och MickeRec med några vänner. Den var ganska otäck måste jag nog erkänna, och jag som inte ens brukar gilla zombie filmer. Hmm måste nog försöka övertala Njurling att kolla på den med mig :P
Tillbaka till vampyrerna, vi träffade min fd granne Mats i går på bion (han jobbar där) och han var så snäll och gav mig och Sara varsin bok, Om jag kunde drömma (Twilight original titel) som har filmatiserats och jag tror den har premiär i december. Gissa vad den handlar om? Jo vampyrer! Det verkar som biovintern kommer domineras av vampyrfilmer. Jag ska i alla fall försöka läsa ut boken så får väl jag och Sara gå och kolla på filmen sen och se vilken som var bäst! Mycket film kommer det bli i vinter iaf om jag får bestämma :P

Förutom att kolla på film så händer det väl inte så jätte mycket, fullt upp i skolan, jag går snart ut på VFU (LÄSKIGT). Men det har ju faktiskt hänt en jätte kul grej förra veckan, Micke har fått jobb i Gävle!!! Vi har sagt upp vår lägenhet och efter nyår är man väl troligen Gävlebo. Den blir nog bra tror jag, Gävle är en jätte fin stad, men jag kommer sakna alla här i Östhammar :( Tur att det inte är en allt för lång resväg, jag sa till Njurling igår att hon måste komma och hälsa på ofta så att jag kan para ihop henne med nån snygg kille i arbetskläder. Vi får väl se hur det går med det ;)

Nej nu ropar min tvätt från tvättstugan.
Puss på Malin och Sara om ni läser det här!!!

This isn't where I parked my car!

Anabol-Guldfisk
Lite dålig bild men den är till dig Sara!!!

Inga kommentarer: