tisdag 28 oktober 2008

Oktober snart slut

Denna sista oktober vecka kommer jag antagligen mest ägna åt att plugga. Har ett pm som ska vara klart tills på söndag, men jag tänkte försöka hinna med det innan helgen så man får lite ledigt, får se hur det går :P

Idag fick jag lite nya kläder. Jag och Sara hade beställt från La Redoute. Jag måste nog säga att jag blev lite besviken. Det var inget fel på kläderna, men de var inte heller riktigt i den kvalitet jag förväntade mig, kanske främst en badrumsmatta jag beställde. Om man la på 30-40kr på priset (eller hur det nu var) så fick man en matta med tjock kvalitet, vilket i verkligheten visade sig innebära att den var ungefär lika tjock som en vanlig badrumshandduk. Då undrar ju jag hur mattan med standardkvalitet såg ut, tunn som en näsduk eller?! Anyway, det var första gången jag beställde därifrån och det var nog även den sista.

Nu ska jag ta kontakt med Njurling så hon får grejerna hon beställt.

Adios amigos!

Inga kommentarer: