lördag 18 oktober 2008

Lördag!

Mmm skönt med helg! Messade lite med Malin imorse, klockan var väl mellan 8-9 här och då höll Sara och Malin på att vila upp sig inför kvällen, då var ju klockan 16-17 i Australien.Tids skillnaden känns minst sagt mycket konstig :P
Jag var ju tvungen att skicka ett mess och meddela att yazmina åkte ur idol! yeeeeeess!

Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, plugga lite kanske :(
By the way, jag har fått min vfu (verksamhets förlagd utbildning) placering nu! Jag ska vara på Mariebergs förskola, ser fram emot det och hoppas det blir kul!

Imorgon ska jag ev kolla på Freddan när han lirar hockey, de ska möta almtuna så vi får se hur det går! Runt två tiden imorgon har Jenny dragit med mig på lite knasigheter. Eller det är väl en bra sak hon drar med mig på, men jag hade nog aldrig kommit på att göra det själv. Vi ska på en kurs eller introduktion eller vad de nu kan tänkas vara för att bli volontärer på ett katthem! Spännande, spännande jag vet inte ens vart vi ska! ;P Men det blir nog jätte bra, jag har ju inga egentliga fritidsaktiviteter så det kan ju vara bra att göra en god gärning!

Få se om jag lyckas dra med någon på lite bowling och "störa-njurling-när-hon-jobbar" bus ikväll. Jag är ju så fenomenalt bra på att bowla......NOT!

Nu ska jag äta lite lunch Balla balla på er!

Blivande kattnördar

Inga kommentarer: