torsdag 20 november 2008

Snööööööööö

Ludde tror han är en knähund :P

Jajamensan snön som kom för några dagar sedan ligger fortfarande kvar, mysigt tycker jag för då är det inte så mörkt när man är ute och går med bråk Ludde :P
Eftersom det var ett bra tag sen jag skrev sist så är det väl dags för en liten update:

  • Jag drog med mig Sara till Gävle förr förra veckan, hon fick hänga med mig och micke och kolla på två lägenheter (som vi tyvärr inte fick) Vi drog på bio när micke hade träning, Burn after reading, mycket rolig och knäpp film som smurtot Njurling avslöjade en oväntad del för Markus när vi satt hemma hos honom och snackade skit:) På fredagen shoppade vi loss på stan, eller iaf Sara :P och väntade på att micke skulle sluta jobbet. Kuligt!

  • Sara och jag var på Stockholms i torsdags och dansade som bara den. Sen blev Sara uppraggad av en knäpp finne som trodde Sara var från Englad: Please can you speak some more, I love your accent. Mycket underhållande! Sara och jag sov i Jossans lägenhet (tack för lånet!) och där hittade vi på hennes singstar, fan vad kul vi hade!! Först höll vi inte på att komma iväg till Stockholms, en låt till bara! Dagen efter hade vi kunnat stanna kvar och spelat hur länge som helst, men då hade jag ju ett tåg att passa.

  • Helgen som var tillbringade jag i Gävle med Micke, i lördags blev det lite partaj hos Bleffe med många lakrits shots och lite singstar.

  • I måndags började jag min VFU på Marieberg och jag har hittills haft jätte kul! Det är mycket att ta in så här i början, alla namn och rutiner, men jag tror det kommer bli fem bra veckor!
Oj det vart en ganska lång updatering :P
Nu ska jag och mamma gå och fixa lite mat!!

Adjöken!!


Inga kommentarer: