onsdag 9 maj 2012

En dag...

... i Ockelbo. Intressant eller? I måndags lyckades jag för en gång skull ta med mig min fin, fina kamera till skolan för lite foto övningar. Gick väl så där, jag hann bara ut en liten sväng på lunch rasten, men jag tänkte att det kunde vara lite kul att lägga upp lite soliga bilder en grå och regning dag som denna.

Jag har aldrig haft någon ambition att producera en livsstilsblogg, skrytblogg eller liknande, jag bara skriver för kul skull och sånt som dyker upp bland mina små grå. Men alla andra skryter ju på facebook eller bloggar om sina fina perfekta liv,barn, vackra ljuslyktor eller hembakta macarons (eller för all del nysydda balkongkuddar, vilket jag är totalt oskyldig till!) Då vill ju inte jag vara sämre, men jag har ju inte så värst mycket att skryta om, så då tycker jag allt att ni får stå ut med att jag tjatar lite om hur lyckosam jag är över att få studera på en så vacker plats och att få syssla med något som man tycker så mycket om.
Någon måste jag väl ändå lyckas göra lite avundsjuk, eller?!

Nu ska jag sluta snacka så mycket skit och ladda upp lite bilder istället, varsågoda!



  






  


Inga kommentarer: