torsdag 31 maj 2012

Nedräkningen har börjat!

Hoppsan hejsan, nu har jag nog slagit seghets rekord i att inte skriva i min blogg. Men det har varit så fullt upp i skolan, rapport skrivning och förberedeslser inför studentlotten och ditten å datten. Sen hade vi ju tur med fin fint väder förra veckan så då blev jag ju bara tvungen att fixa på balkongen och åka och bada :P
Men nu mina vänner har det vackra vädret bytts ut mot regn och rusk, inte okey enligt mig eftersom jag fyller år på lördag och jag brukar alltid ha fint väder ( ja iall fall i 90% av fallen) Deppigt värre här... Eller egentligen ska jag väl inte klaga, jag har egen studie tid både torsdag och fredag vilket innebär sovmorgon! Jag vet inte om jag har så mycket annat att gnälla om, så jag lägger nog upp lite bilder jag tagit de senaste veckorna istället.

Sköna maj är snart över, välkommen juni!

Vår bukett



Exkursion till Billudden






Stugan






Balkongen









Vår på Wij

Tulpan fältet


Humleblomster

Syringa vulgaris,
i bakgrunden flitiga studenter som förbereder lotterna!
 

Skogens trädgård

1 kommentar:

Anonym sa...

Tummen upp för Kisthi, fröken mäster fotograf! :D puss från julantan