onsdag 3 juni 2009

Ett år äldre....

Oj oj nu har det gått vääääldigt lång tid sen jag skrev, fy mig!! Tänkte att det enklaste sättet att komma på vad jag gjort de senaste veckorna var att lägga upp lite bilder, så här kommer dem!!



Vi har äntligen börjat fått fint på balkongen, håller det varma vädret bara i sig ett tag till kommer mina blommor bli ännu finare
Flower power


Helgen när min kära syster fyllde år (16 maj) var vi hundvakt åt lilla Engla


Samma helg kom Mamma och Anne upp till Gävle för att träffa några vänner. Fredco hängde också med så han och jag gick på stan och sen hyrde vi en film på kvällen, mysigt!!


Jahapp då är vi framme vid förra helgen. Sarorna kom och vi gjorde oss såååå fina och sen gick vi ut på Heartbreak. Kul kväll, men det blev nog en aningens för mycket tequila ;P Den skippar vi nästa gång!


I helgen har jag och Micke varit ute i stugan, det har varit kanon väder så det har mest blivit sol och bad!

Igår var det tydligen nån liten unge som fyllde år, undrar vem det var :P Fick iaf jätte god middag och fina presenter; halsband, pengar, kakfat, "blomtrappa" m.m TACK ALLIHOPA!


Ikväll bär det av till skolan för då är det introduktion på min sommarkurs, hoppas den blir kul!

Men nu måste jag nog plugga lite så jag hinner klart med mitt arbete, snart är äntligen den här kursen slut, ska bli så skönt!!

Ciao bella!

P.S
Igår roade vi oss även med lite allsång så här kommer tips på några sköna låtar :P
Hasse let me love you
If you got the Hasse
Please don't stop the Hasse

Inga kommentarer: