tisdag 23 juni 2009

Midsommar är över, men sommaren har bara börjat!

Hej alla glada! Nu har man alltså klarat av årets midsommar firande, najs! Vi hade jätte kul med grillning, tältning och paintball (fast jag bangade det sist nämda). Vi har spelat massor med spel, allt från kubb och jätte plocke pinn till våghals och jag har aldrig spelet. 15 pers på en ö in the middle of nowhere måste ju helt enkelt sluta bra! Lite trött var man ändå i söndags efter två nätter i tält, men jag sov ändå förvånansvärt bra, vi hade ju tagit med luftmadrass tack och lov. Vädret var kanon vi fick bara lite regn på lördags em. Men lite saknade man ju midsommar i Öregrund också, med en liten Fredco som skriker: Sara Njurling är singel! Men det kanske blir tillbaka till traditionen nästa år :p

Idag har det väl inte hänt så mycket spännande, jag har varit ute och promenerat i det fina vädret, käkat sillunch med Micke på balkongen, funderat på hur jag ska få mina blommor att överleva när vi åker till östhammar och väntat på att Morden i midsomer ska börja :p

That's it folks! Nu ska jag gå och dra igång diskmaskinen
Ciao



Inga kommentarer: