fredag 13 juni 2008

Så var det roliga över

Oj vad tiden går fort när man har roligt, känns som att Göteborgs trippen var över på två timmar :P

Men mysigt har vi haft det iaf, käkat gott, shoppat lite, jublat när Zlatan gjorde mål och besökt Liseberg. Min favorit blev nog Balder, riktigt kul och jag skrattar fortfarande åt Saras (Njurling) ansiktsuttryck, det kommer jag leva på länge :)

Lisbergsbrudar
Roadkill-Njurling, Blondin Sara och Oj vilken söt kille-Malin

Idag blir det en lugn dag, jag ska packa upp min lilla (?) väska och sen ska jag nog knalla iväg till Gökgatan och bråka lite med Malin och Fredrik.

Imorgon blir det nog fotboll med Cidermaffian och Smirnoff-pimplaren Jenny. Heja Sverige!

Låten som vi alla har fått på hjärnan efter vår roadtrip


Två vrålhungriga brudar på Lilla London

Ha det gött allihopa!



Inga kommentarer: