fredag 5 september 2008

Fyyy mig

Jag är så dålig på att skriva i min blogg :P men jag får väl försöka bättra mig, iaf till Malin och Sara drar iväg så att man kan hålla dem up to date ^^

Det har väl inte hänt så mycket spännande här i lilla Östhammar. Fast jo vi har ju faktiskt hunnit med att ha kräftskiva. Den var, hur ska jag beskriva det bäst, underhållande! ;P

Annars har jag haft fullt upp i skolan, har börjat en kurs som heter Auo II(allmänt utbildningsområde, inom lärarprogrammet) och det känns väl lite som att mitt huvud fortfarande har sommarlov, men det ska väl gå över snart ^^

Nej alla som läser detta, nu får ni allt hitta på något roligare att göra än att sitta här framför datorn, det ska i alla fall jag, ska ut på en liten promenix och sen bär det av till skolan.


Hajk på er!

Jag och Jenny



Inga kommentarer: