måndag 26 maj 2008

Here we go....

Nu kanske ni tänker, va?! Har Therese börjat blogga? Ja jag vet att jag är rätt anti bloggar och har väl knappt läst någon. Därför skyller jag allt på Blondi (saraoutsidethebox), det var hon som började och eftersom jag är en sån härmapa måste jag ju börja blogga jag med ;) Kan ju också ha lite att göra med att blondin Sara och lillaSyrran Jansson drar till Australien i höst och då känns det här som ett kul sätt att hålla sig uppdaterad på vad som händer i varandras liv.

Jag ska väl förvarna redan nu att jag antagligen inte kommer skriva nya inlägg varje dag, jag får väl sikta på två nya i veckan :P

Nej nu ska jag se om jag får tag på Sara så ska vi väl bege oss ut på en liten promenix snart.

See ya later alligator!


Me and blondi






Inga kommentarer: